تصویر حل بازی هوشا

حل بازی هوشا

دسته بندی : بازیهای موبایل » هوشا

اگر از طرفداران بازی های معمایی هستید و دوست دارد اوقات فراغت خود را با سرگرمی هایی بگذرانید که ذهن انسان را فعال تر نگه می دارند ، بازی هوشا را به شما پیشنهاد می کنیم.  بازی هوشا یک بازی معمایی و بسیار چالش برانگیز است. در این بازی معماهایی خلاقانه مطرح شده است و دارای  پاسخ های جالب و خنده دار است که تصور چنین پاسخ هایی را نخواهید داشت. بازی هوشا شما را وادار می کند که با فکری متفاوت به سوالها پاسخ دهید و خارج از چارچوب عمل کنید. این بازی با گرافیکی زیبا شما را بیشتر در خود به دام می اندازد. بازی هوشا را می توانید با خانواده و یا در کنار دوستان خود انجام داده و هوش خود را بسنجید و از آن لذت ببرید. بازی هوشا با اینکه بسیار ساده به نظر می‌رسد اما ذهنتان را بسیار فعال کرده و درگیر خود میکند و شما را به چالش می کشد. شما می توانید این بازی فکری و معمایی و خلاقانه را بر روی گوشی همراه خود دانلود کرده و در هر جا.که هستید از آن استفاده کنید و لذت ببرید و اوقات فراغت خود را با این بازی مفید سپری کنید. با این بازی ذهن خود را همیشه فعال نگه دارید و با دیدی متفاوت به مسائل نگاه کنید پاسخ تمامی مراحل بازی هوشا را می توانید در سایت بازی کمک مشاهده کرده و با کسب امتیاز بیشتراز رقبای خود پیشی بگیرید. سایت بازی کمک همراه همیشگی شما در مراحل دشوار بازی ها خواهد بود.

فصل ۱

۱- چوب کبریت های سمت چپ تصویر و قبل از علامت “=” را طوری حذف کنید که واژه ی TEN دیده شود. به این صورت که از دسته ی اول از سمت چپ ۳ چوب کبریت، از دسته ی دوم از سمت چپ ۱ چوب کبریت و از دسته ی سوم از سمت چپ ۲ چوب کبریت باید حذف کنید.
۲- واژه ی “مثلث” را از صورت سؤال به همراه ۲ خطی که در تصویر می بینید به کادر، بکشید و رها کنید.
۳- ۰
۴- روی پنکه کلیک کنید.
۵- ۹۹۹

فصل ۲

۱- ماشین آبی رنگ تصویر را با انگشت به سمت چپ صفحه بکِشید.
۲- از چوب کبریت های دسته ی اول (۶) یکی از چوب کبریت ها را طوری بردارید که عدد (۵) ساخته شود.
۳- ۲
۴- ۱
۵- ۳۴

فصل ۳

۱- شاهنامه
۲- ۷
۳- ابتدا انگشتتان را آن قدر روی پسوند “ها” در واژه ی “ماشین ها” نگه دارید تا “ها” حذف شود. سپس با انگشت، ماشین فولکس تصویر را با انگشت به سمت راست صفحه بکِشید.
۴- ۸ چوب کبریت دُور تا دُور مربع وسط تصویر باید حذف شوند. به این صورت که در نهایت شکلی شبیه به شیرینی دونات، اما به صورت مربعی، تشکیل شود.
۵- روی واژه ی “اشتباه” در صورت سؤال کلیک کنید.

فصل۴

۱- اولی از سمت راست (شبیه به تُنگ ماهی)
۲- روی حرف x در داخل زاویه ی حاده ی مثلث کلیک کنید.
۳- سه ستاره را روی خط افقی ای که نوشته ی صورت سؤال روی آن نوشته شده است، درگ و دراپ کنید.
۴- خورشید را به پایین صفحه بکِشید تا دیده نشود، هوا تاریک و جغد دیده شود. سپس روی جغد کلیک کنید.
۵- روی واژه ی “زهره” در صورت سؤال (واژه ی دوم) کلیک کنید.

فصل ۵

۶- ابتدا روی ستاره کلیک کنید و آن را از روی بطری عبور دهید و در نقطه چین ستاره قرار دهید. سپس روی بطری کلیک کنید و آن را از بالای سر ستاره و نقطه چین مثلثی عبور دهید و به درون نقطه چین بطری بیندازید. سپس الماس را از پایین عبور دهید و آن را نیز درون نقطه چین ستاره بیندازید.
۷- ۸
۸- ابتدا نوشته ی “شمال” در صورت سؤال را بین دو قطب نمای اول و دوم از سمت راست تصویر قرار دهید، به گونه ای که درست بین دو فلش قرمز رنگِ دو قطب نمای گفته شده قرار گیرد. سپس روی این دو قطب نما به ترتیب کلیک کنید تا بزرگتر شوند.
۹- ابتدا روی ابر کلیک کنید و آن را به پایین تصویر بکِشید تا پایین تر از سطح “علی” و خانه قرار گیرد. سپس روی علی کلیک کنید و او را با انگشت به درون خانه هدایت کنید و بکِشید.
۱۰- ابتدا هر سه آتش را با درگ و دراپ کردن روی همدیگر بکِشید تا آتش بزرگ و سه برابر هر یک از آتش های اولیه ایجاد شود. سپس روی این آتش بزرگ و نهایی کلیک نمایید.

بدون تصویر

جواب کامل مراحل 811 تا 820 بازی جدولانه 2

تصویر جواب همه مراحل بازی پرطرفدار واژک

جواب همه مراحل بازی پرطرفدار واژک

تصویر جواب کامل همه مراحل جدول مدرن بتهوون

جواب کامل همه مراحل جدول مدرن بتهوون

تصویر حل کامل همه مراحل بازی Guess The Emoji

حل کامل همه مراحل بازی Guess The Emoji

بدون تصویر

جواب مراحل 541 تا 550 بازی جدولانه 2

بدون تصویر

جواب کامل مراحل 231 تا 240 بازی جدولانه 2

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.